План роботи
методичного об’єднання
класних керівників на 2019 -2020 н.р.
Серпень(організаційне)
ТЕМА.Організаційно-творча діяльність класних керівників, визначення основних напрямків методичної та виховної роботи.
1.Вивчення нормативних документів, які регламентують роботу МО.
2.Аналіз виховної роботи в школі за 2018-2019 н.р.
3.Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2019-2020 н.р.
4.Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку.
Листопад
ТЕМА.«Морально-етичне та естетичне виховання школярів в педагогіці В.О.Сухомлинського та в сучасній освітній практиці».
1.Система морально-етичного виховання у спадщині Василя Сухомлинського.
2.Впровадження ідей В.О.Сухомлинського у сучасній позакласній шкільній роботі.
Січень
ТЕМА.Учитель-учень: налагодження партнерства та учнівського самоврядування. Системний підхід до розв’язання проблеми формування активної громадянської позиції учнів.
1.Сучасні виховні технології та моделі органів учнівського самоврядування класних колективів.
2.Сучасні інтерактивні форми виховної роботи з учнями.
Травень
1. Аналіз виховної роботи за 2019-2020 н.р.
2.Основні завдання на новий навчальний рік.
СПИСОК ЧЛЕНІВ МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ 2019 – 2020 Н.Р.
№ п/п | ПІБ класного керівника | Клас | Стаж | Категорія, педагогічне звання | Проблемні питання над якими працюють класні керівники |
1 | Шевченко А.О. | 1-А | 7 | ІІ | Виховувати навики культурної поведінки, поглиблення почуття милосердя, ціннісного ставлення до людей. |
2 | Штанько Л.І. | 2-Б | 31 | Вища, «Старший вчитель» | Виховання в учнів любові до культурних традицій українського народу. |
3 | Божок Т.В. | 2-А | 32 | Вища, «Вчитель - методист». Відмінник освіти України | Формування громадянина – патріота, соціально активної особистості, яка любить і шанує свою Батьківщину, школяра, який готовий до творчості, самовдосконалення, здатного самостійно розв’язувати поставлені завдання |
4 | Ятченко Л.М. | 2-Б | 17 | Вища | Формування морально здорової, духовно багатої, різнобічно розвиненої, добре освіченої людини, гідного громадянина своєї незалежної держави. |
5 | Розуменко Л.О. | 3 | 1 | Спеціаліст | Згуртування учнівського колективу, виховання само організованості. |
6 | Бобир С.М. | 4 | 23 | І | Згуртування класного колективу та виховання міцних родинно – сімейних відносин. |
7 | Войтенко Н.Г | 5-А | 18 | Вища | Формування особистості, яка гармонійно поєднує в собі всі людські цінності і чесноти. |
8 | Соцька Т.І. | 5-Б | 27 | Вища, «Старший вчитель» | Формування і розвиток творчої, інтелектуально – розвиненої, духовно багатої особистості, підготовленої до самостійного життя в суспільстві. |
9 | Індовська Т.О | 6-А | 18 | Вища | Виховання в учнів у любові до свого народу, мови, традицій. |
10 | Джулакаєва Л.Б | 6-Б | 25 | Вища | Виховання самодостатньої творчої особистості школяра через створення творчого середовища у всіх сферах виховної роботи. |
11 | Родюк Т.М. | 7 | 10 | І | Формування соціально активної особистості. |
12 | Заброцька А.І. | 8 | 28 | Вища, «Старший вчитель» | Формування і розвиток соціально – зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості. Підготовленої до професійного самовизначення. |
13 | Применко Т.В. | 9 | 19 | Вища | Виховання незалежної і творчої гармонійної особистості, справжніх патріотів держави. |
14 | Яценко С.М. | 10 | 32 | Вища, «Старший вчитель» | Формування згуртованого учнівського колективу. |
Всього класних керівників – 14
З них: - вчителів методистів –1
- старших вчителів - 4
- вища кваліфікаційна категорія – 10
- спеціаліст першої категорії – 2
- спеціаліст другої категорії – 1
- спеціалістів – 1
Графік виховних годин по класах
Клас | День тижня | Урок |
1-А | Середа | Протягом дня |
1-Б | Четвер | Протягом дня |
2-А | Понеділок | Протягом дня |
2-Б | Четверг | Протягом дня |
3 | Середа | 3 |
4 | П’ятниця | 5 |
5-А | Четвер | 7 |
5-Б | Середа | 7 |
6-А | П’ятниця | 6 |
6-Б | П’ятниця | 6 |
7 | П’ятниця | 7 |
8 | Четвер | 8 |
9 | П’ятниця | 8 |
10 | П’ятниця | 8 |
Коментарi