2018-2019 навчальний рік
Список членів методичного об'єднання вчителів гуманітарного циклу, які входять до складу методичного об'єднання
№ п/п | Прізвище, ім'я, по батькові вчителя | Дата народження | Педагогічний стаж | Який предмет викладає? | В якому класі? | Науково – методична тема | Примітка |
1. | Соцька Тетяна Іванівна | 20.08. 1969 | 27 р. | укр. мова і літ. | Розвиток творчих здібностей і образного мислення на уроках укр. мови | вища к., зв. «Старший вчитель» | |
2. | Заброцька Алла Іванівна | 31.03. 1974 | 27 р. | укр. мова і літ. | Активізація пізнавальної діяльності для учнів на уроках укр. мови та літератури | вища к., зв. «Старший вчитель» | |
3. | Дмитренко Ірина Федорівна | 17.06. 1967 | 34 р. | рос. м., світова літ. | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках світової літератури | вища к., зв. «Старший вчитель» | |
4. | Применко Тетяна Володимирівна | 10.06. 1976 | 18 р. | світова літ., ОБЖ, трудове навч. | вища к. | ||
5. | Індовська Тетяна Олександрівна | 12.11. 1971 | 18 р. | рос. м., світова літ., київщинознавство | І к. | ||
6. | Юрченко Світлана Миколаївна | 19.11. 1968 | 26 р. | всесвітня іст., правознавство, етика, худ. культура | Особливості використання на уроках історії умовно – географічної умовності | вища к. | |
7. | Козацька Катерина Миколаївна | Історія України | |||||
8. | Сокол Людмила Миколаївна |
Проблема, над якою працює ШМО:
Розвиток творчої компетенції школярів - створення сприятливого середовища для збереження здоров'я, виховання і розвитку особистості; покращення психологічного клімату в дитячому педагогічному колективі; формувати у дітей позитивної мотивації до навчання шляхом створення умов для творчого розвитку кожної особистості.
Мета: підвищення професійної компетентності вчителя та ефективності навчання і виховання в школі.
Тематика засідань ШМО вчителів гуманітарного циклу
1 засідання (серпень)
1. Проблемно-аргументований аналіз роботи кафедри у 2017 – 2018 навчальному році та завдання і шляхи їх вирішення у 2018 – 2019 році.
2. Інструктивно – методичні рекомендації щодо вивчення мови та літератури в 2018 – 2019 навчальному році.
3. Вимоги до виконання письмових робіт учнів і перевірки зошитів з мови та літератури. Дотримання єдиного орфографічного режиму.
4. Методичні рекомендації щодо оформлення в класному журналі результатів навчальних досягнень учнів.
5. Про підготовку шкільних та міських олімпіад та конкурсу знавців рідної мови.
2 засідання (листопад)
1. Доповідь «Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу».
2. Про адаптацію п'ятикласників. Роль вчителя в шкільній адаптації учня.
3. Про підсумки проведення першого етапу Всеукраїнських олімпіад із предметів суспільно-гуманітарного циклу.
4. Про організацію роботи з учнями, які мають низький рівень мотивації до навчання.
5. Експрес-огляд «Радимо прочитати».
3 засідання (лютий)
1. Доповідь «Виховання духовності учнів на уроків суспільно-гуманітарного циклу та в позаурочний час».
2. Використання методу проектів на уроках словесності.
3. Обговорення результатів 2-ого етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика 2-ого тура Всеукраїнських предметних олімпіад.
4. Творчі звіти вчителів суспільно-гуманітарного циклу, що атестуються.
4 засідання (квітень)
1. Круглий стіл «Зміна функцій вчителя у створенні інноваційного середовища».
2. Стан виконання навчальних програм.
3. Обговорення взаємовідвіданих уроків.
4. Про підготовку та проведення ДПА у 9-ому та 11-ому класах.
5. Про організацію повторення навчального матеріалу на уроках.
6. Завдання на новий навчальний рік.
Коментарi