План роботи

шкільного методичного об’єднання

вчителів початкових класів

Березанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

на 2018/ 2019 навчальний рік

Тема: Формування у дітей позитивної мотивації до навчання шляхом створення умов для творчого розвитку кожної особистості, збереження і зміцнення здоров`я учнів на основі впровадження здоров`язберігаючих педагогічних технологій

Склад методичного об'єднання:

1. Божок Тетяна Вікторівна - вчитель вищої категорії, вчитель - методист, класний керівник 1-А класу,

керівник методичного об ’єднання, стаж роботи 30 років.

Тема: Ітегровані уроки як засіб актуалізації пізнавальної активності молодших школярів.

2. Бобир Світлана Миколаївна –вчитель І категорії, класний керівник 3 класу, стаж роботи – 22 роки.

Тема: Використання ігрових технологій в навчально – виховному процесі.

3. Штанько Людмила Іванівна –вчитель вищої категорії, старший вчитель, класний керівник 4-Б класу,

стаж роботи 30 років.

Тема: Використання ігрових технологій на уроках математики в початкових класах .

4.Шевченко Анна Олегівна – спеціаліст ІІ категорії, класний керівник 4-А класу , стаж роботи 6 років.

Тема: Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики.

5. Ятченко Лариса Миколаївна - вчитель вищої категорії, класний керівник 1-Б класу, стаж роботи 16 років.

Тема: Розвиток креативного мислення молодших школярів.

6. Розуменко Людмила Олександрівна - класний керівник 2 класу.

Тема:Гра – як засіб розвитку пізнавальних здібностей школяра.

7. Царюк Наталія Петрівна - молодший спеціаліст, вихователь групи продовженого дня, стаж роботи 5 років.

Тема: Роль гри в розумовому розвитку молодшого школяра.

9. Дубина Катерина Василівна – вчитель вищої категорії , старший вчитель, вчитель індивідуального навчання, стаж роботи 45 роки.

Тема: Виховання стійкого бажання до навчання через розвиток репродуктивної та творчої уяви.

Засідання №1

(серпень - вересень)

1. Аналіз роботи М/О за 2017-2018 н. р.,обговорення та затвердження плану роботи на 2018 – 2019 навчальний рік, розподіл доручень. (Божок Т.В.)

2. Інструктивно – методичні рекомендації щодо викладання шкіль- них дисциплін у 2018 – 2019 н. р. Рекомендації до складання календарно – тематичного планування, єдиний орфографічний режим оформлення шкільної документації.

Для 2-4 класів : опрацювання Листів МОН від 17.08.2016р. № 1/9-437, Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів , Наказ Міністерства освіти і науки України 08 квітня 2015 року № 412 «Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», Лист МОН від 21.09.2015 №_2/2-14-1907-15 Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222 «Про типові навчальні плани загальноосвітніх начальних закладів, Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 н.р.».

Для 1-х класів : Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня, Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи, Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти(Наказ МОН України від 21.03.2018 р. № 268) Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко( Божок Т.В.)

3. Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів

першого класу.(Ятченко Л.М.)

4. Створення мобільних пар «Молодість + Досвід».

Божок Т.В. +Розуменко Л.О.

5. Адаптація першокласників до шкільного навчання в школі.

( Практичний психолог Родюк Т.М.)

6. Організація учнів та вчителів на участь у шкільних та міських творчих конкурсах. (Божок Т.В.)

Засідання №2

(листопад)

1. Державний стандарт початкової освіти.Постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №87 ( Штанько Л. І.)

2 . Опрацювання методичних рекомендаці щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі. НАКАЗ МОН № 924 від 20 серпня 2018 року. (Божок Т.В.)

3. Формувальне оцінювання: алгоритм діяльності вчителя. Листи МОН України від 18.05.2018 №2.2-1250 та від 21.05.2018 № 2.2-1255 (Виступ Шевченко А.О.)

4. Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи (Наказ МОН України від 23.03.2018 р. №283 Виступ Ятченко Л.М.)

5. Психологічна адаптація першокласників до навчання в 1 класі школи. (Практичний психолог Родюк Т. М.)

Засідання №3

(січень)

1. Що таке ранкова зустріч. Особливості проведення ранкових зустрічей в 1 класах. (Ятченко Л.М.)

2. Тематичні дні та тематичні тижні в роботі НУШ . Методика проведення тематичних днів. Особливості побудови уроків. (Божок Т.В.)

3. Особливості побудови уроків на засадах інклюзивного навчання. (З досвіду роботи Бобир С.М. та Розуменко Л.О.)

4. Творча лабораторія вчителя: Інтегровані форми роботи в практиці вчителя початкових класів. (З досвіду Шевченко А.О.)

5. Проблеми та надбання, практичні поради, рекомендації вчителям-спеціалістам. Надання методичної допомоги. (Божок Т.В., Штанько Л.І., Ятченко Л.М.)

Засідання №4

(березень)

1. Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти

І ступеня(2-4 класи) Листи МОН України від 18.05.2018 №2.2-1250

та від 21.05.2018 № 2.2-1255

2. Лист МОН України від 02.04.2018 р. № 1/9-190
«Щодо скороченої тривалості уроку для учнів початкової школи»

3. Підготовка до організації та проведення в школі « Тижня початкових класів » ( Практичні поради, консультації, рекомендації.)

4. Опрацювання методичних рекомендацій щодо проведення ДПА в 4-х класах. (Ятченко Л.М., Божок Т.В.)

Засідання №5

(травень)

1. Підсумки роботи методичного об’єднання за 2018 – 2019 навчальний рік. (Божок Т.В.)

2.Планування роботи методичного об’єднання на 2019 – 2020 навчальний рік.

3.Аналіз проведеного тижня початкових класів: досягнення і недоліки. (Всі вчителі початкових класів.)

4. Методичний коментар. Нова українська початкова школа: досягнення і помилки. (Божок Т.В.)

Інформація про членів методичного об’єднання
№ п/п ПІП вчителя Дата народження Освітньо - навч - закл. Фах за дипломом Стаж роботи Рік проходження курсової перепідготовки Рік попередньої атестації Рік наступної атестації Категорія Пед. звання Клас,в якому викладає
1. Штанько Людмила Іванівна 09. 03. 1968 Переяслав - ХМ. педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди Вчитель української мови 30 2016 2017 2022 вища старший вчитель 4-Б
2. Шевченко Анна ІОлегівна 22. 11. 1985 Переяслав -ХМ. державний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди Вчитель початкових класів 6 2017 2017 2022 ІІ 4-А
3. Божок Тетяна Вікторівна 27. 03. 1969 Національний педагогічний університет ім. М П. Драгоманова Вчитель початкових класів 30 2018 2016 2021 вища вчитель-методист 1-А
4. Ятченко Лариса Миколаївна 05. 03. 1975 Переяслав -ХМ державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди Вчитель початкових класів, практ .псих. 16 2014 2016 2021 вища 1-Б
5. Дубина Катерина Василівна 22. 05. 1958 Кіровоградський педагогічний інститут ім. О. С. Пушкіна. Вчитель початкових класів. 45 2015 2018 2018 вища старший вчитель індивідуальне навчання.
6. Розуменко Людмила Олександрівна 21. 10. 1987 Національний педагогічний університет ім. М П. Драгоманова Вчитель початкових класів Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, бібліотекознавець. - - - - - - 2
7. Бобир Світлана Миколаївна 11. 12. 1969 Переяслав - ХМ. педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди Вчитель початкових класів 22 - 2019 І 3
8. Царюк Наталія Петрівна 24. 03. 1981 Барське педагогічне училище Вінницької області 2013 2016 2021 молодший спеціаліст ГПД
Кiлькiсть переглядiв: 1698

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.