План роботи
шкільного методичного об’єднання
вчителів початкових класів
Березанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
на 2018/ 2019 навчальний рік
Тема: Формування у дітей позитивної мотивації до навчання шляхом створення умов для творчого розвитку кожної особистості, збереження і зміцнення здоров`я учнів на основі впровадження здоров`язберігаючих педагогічних технологій
Склад методичного об'єднання:
1. Божок Тетяна Вікторівна - вчитель вищої категорії, вчитель - методист, класний керівник 1-А класу,
керівник методичного об ’єднання, стаж роботи 30 років.
Тема: Ітегровані уроки як засіб актуалізації пізнавальної активності молодших школярів.
2. Бобир Світлана Миколаївна –вчитель І категорії, класний керівник 3 класу, стаж роботи – 22 роки.
Тема: Використання ігрових технологій в навчально – виховному процесі.
3. Штанько Людмила Іванівна –вчитель вищої категорії, старший вчитель, класний керівник 4-Б класу,
стаж роботи 30 років.
Тема: Використання ігрових технологій на уроках математики в початкових класах .
4.Шевченко Анна Олегівна – спеціаліст ІІ категорії, класний керівник 4-А класу , стаж роботи 6 років.
Тема: Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики.
5. Ятченко Лариса Миколаївна - вчитель вищої категорії, класний керівник 1-Б класу, стаж роботи 16 років.
Тема: Розвиток креативного мислення молодших школярів.
6. Розуменко Людмила Олександрівна - класний керівник 2 класу.
Тема:Гра – як засіб розвитку пізнавальних здібностей школяра.
7. Царюк Наталія Петрівна - молодший спеціаліст, вихователь групи продовженого дня, стаж роботи 5 років.
Тема: Роль гри в розумовому розвитку молодшого школяра.
9. Дубина Катерина Василівна – вчитель вищої категорії , старший вчитель, вчитель індивідуального навчання, стаж роботи 45 роки.
Тема: Виховання стійкого бажання до навчання через розвиток репродуктивної та творчої уяви.
Засідання №1
(серпень - вересень)
1. Аналіз роботи М/О за 2017-2018 н. р.,обговорення та затвердження плану роботи на 2018 – 2019 навчальний рік, розподіл доручень. (Божок Т.В.)
2. Інструктивно – методичні рекомендації щодо викладання шкіль- них дисциплін у 2018 – 2019 н. р. Рекомендації до складання календарно – тематичного планування, єдиний орфографічний режим оформлення шкільної документації.
Для 2-4 класів : опрацювання Листів МОН від 17.08.2016р. № 1/9-437, Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів , Наказ Міністерства освіти і науки України 08 квітня 2015 року № 412 «Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», Лист МОН від 21.09.2015 №_2/2-14-1907-15 Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222 «Про типові навчальні плани загальноосвітніх начальних закладів, Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 н.р.».
Для 1-х класів : Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня, Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи, Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти(Наказ МОН України від 21.03.2018 р. № 268) Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко( Божок Т.В.)
3. Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів
першого класу.(Ятченко Л.М.)
4. Створення мобільних пар «Молодість + Досвід».
Божок Т.В. +Розуменко Л.О.
5. Адаптація першокласників до шкільного навчання в школі.
( Практичний психолог Родюк Т.М.)
6. Організація учнів та вчителів на участь у шкільних та міських творчих конкурсах. (Божок Т.В.)
Засідання №2
(листопад)
1. Державний стандарт початкової освіти.Постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №87 ( Штанько Л. І.)
2 . Опрацювання методичних рекомендаці щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі. НАКАЗ МОН № 924 від 20 серпня 2018 року. (Божок Т.В.)
3. Формувальне оцінювання: алгоритм діяльності вчителя. Листи МОН України від 18.05.2018 №2.2-1250 та від 21.05.2018 № 2.2-1255 (Виступ Шевченко А.О.)
4. Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи (Наказ МОН України від 23.03.2018 р. №283 Виступ Ятченко Л.М.)
5. Психологічна адаптація першокласників до навчання в 1 класі школи. (Практичний психолог Родюк Т. М.)
Засідання №3
(січень)
1. Що таке ранкова зустріч. Особливості проведення ранкових зустрічей в 1 класах. (Ятченко Л.М.)
2. Тематичні дні та тематичні тижні в роботі НУШ . Методика проведення тематичних днів. Особливості побудови уроків. (Божок Т.В.)
3. Особливості побудови уроків на засадах інклюзивного навчання. (З досвіду роботи Бобир С.М. та Розуменко Л.О.)
4. Творча лабораторія вчителя: Інтегровані форми роботи в практиці вчителя початкових класів. (З досвіду Шевченко А.О.)
5. Проблеми та надбання, практичні поради, рекомендації вчителям-спеціалістам. Надання методичної допомоги. (Божок Т.В., Штанько Л.І., Ятченко Л.М.)
Засідання №4
(березень)
1. Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти
І ступеня(2-4 класи) Листи МОН України від 18.05.2018 №2.2-1250
та від 21.05.2018 № 2.2-1255
2. Лист МОН України від 02.04.2018 р. № 1/9-190
«Щодо скороченої тривалості уроку для учнів початкової школи»
3. Підготовка до організації та проведення в школі « Тижня початкових класів » ( Практичні поради, консультації, рекомендації.)
4. Опрацювання методичних рекомендацій щодо проведення ДПА в 4-х класах. (Ятченко Л.М., Божок Т.В.)
Засідання №5
(травень)
1. Підсумки роботи методичного об’єднання за 2018 – 2019 навчальний рік. (Божок Т.В.)
2.Планування роботи методичного об’єднання на 2019 – 2020 навчальний рік.
3.Аналіз проведеного тижня початкових класів: досягнення і недоліки. (Всі вчителі початкових класів.)
4. Методичний коментар. Нова українська початкова школа: досягнення і помилки. (Божок Т.В.)
Інформація про членів методичного об’єднання
№ п/п | ПІП вчителя | Дата народження | Освітньо - навч - закл. Фах за дипломом | Стаж роботи | Рік проходження курсової перепідготовки | Рік попередньої атестації | Рік наступної атестації | Категорія | Пед. звання | Клас,в якому викладає |
1. | Штанько Людмила Іванівна | 09. 03. 1968 | Переяслав - ХМ. педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди Вчитель української мови | 30 | 2016 | 2017 | 2022 | вища | старший вчитель | 4-Б |
2. | Шевченко Анна ІОлегівна | 22. 11. 1985 | Переяслав -ХМ. державний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди Вчитель початкових класів | 6 | 2017 | 2017 | 2022 | ІІ | 4-А | |
3. | Божок Тетяна Вікторівна | 27. 03. 1969 | Національний педагогічний університет ім. М П. Драгоманова Вчитель початкових класів | 30 | 2018 | 2016 | 2021 | вища | вчитель-методист | 1-А |
4. | Ятченко Лариса Миколаївна | 05. 03. 1975 | Переяслав -ХМ державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди Вчитель початкових класів, практ .псих. | 16 | 2014 | 2016 | 2021 | вища | 1-Б | |
5. | Дубина Катерина Василівна | 22. 05. 1958 | Кіровоградський педагогічний інститут ім. О. С. Пушкіна. Вчитель початкових класів. | 45 | 2015 | 2018 | 2018 | вища | старший вчитель | індивідуальне навчання. |
6. | Розуменко Людмила Олександрівна | 21. 10. 1987 | Національний педагогічний університет ім. М П. Драгоманова Вчитель початкових класів Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, бібліотекознавець. | - | - | - | - | - | - | 2 |
7. | Бобир Світлана Миколаївна | 11. 12. 1969 | Переяслав - ХМ. педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди Вчитель початкових класів | 22 | - | 2019 | І | 3 | ||
8. | Царюк Наталія Петрівна | 24. 03. 1981 | Барське педагогічне училище Вінницької області | 2013 | 2016 | 2021 | молодший спеціаліст | ГПД |
Коментарi