Повернутися до звичайного режиму

Правила для учнів

Загальні правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу у загальноосвітніх закладах України


1. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ

1.1Учні приходять до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чисті охайні, у шкільній формі. При собі повинні мати змінне взуття. У школі дотримуються правил ввічливості, знімають в гардеробі верхній одяг, змінюють взуття і прямують до місця проведення уроку.
1.2Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини: спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.
1.3Не дозволяється без дозволу вчителів йти зі школи і з її території в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен надати класному керівнику довідку від лікаря, або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє), про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється.
1.4Учень до школи приносить необхідні навчальні прилади: книги, зошити, щоденник. Приходить до школи з виконаним домашнім завданням з предметів згідно з розкладом уроків.
1.5Учень проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші школярі – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
1.6Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’я школи.
1.7Учні бережуть майно школи, надають посильну допомогу в його ремонті, акуратно відносяться як до свого, так і до чужого майна.

2. ПОВЕДІНКА НА ЗАНЯТТЯХ

2.1. Коли вчитель заходить у клас учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на привітання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять.
2.2. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими справами, які не стосуються уроку. Учбовий час повинен використовуватися учнями тільки для навчальних цілей. За першою вимогою вчителя (класного керівника) необхідно надати свій щоденник. Будь-які записи в щоденниках повинні виконуватися охайно. Після кожного навчального тижня батьки учня ставлять свій підпис у щоденнику.
2.3.Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозвіл у вчителя.
2.4.Якщо учень хоче поставити запитання вчителю або відповісти на запитання вчителя, він піднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення заняття, учень має право залишити клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.

3. ПОВЕДІНКА ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ЗАНЯТЬ

3.1.До початку уроку учень повинен: прибути до кабінету до першого дзвінка; після першого дзвінка з дозволу вчителя увійти до класу і підготуватися до уроку.
3.2.Під час перерви учні зобов’язані:
- навести чистоту та порядок на своєму робочому місці;
-вийти з класу;
-рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони;
- підкорятися вимогам працівників школи, черговим учням;
- допомагати підготувати клас на прохання вчителя до наступного уроку;
-у разі спізнення на урок постукати у двері кабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попростити дозволусісти на місце.
3.3.Під час перерв учням забороняється:
- бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор;
-штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми;
- вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим;
- палити в будівлі і на території школи.
3.4.Після закінчення занять учень повинен: отримати одяг з гардеробу, охайно вдягнутися і залишити школу, дотримуючись правил ввічливості.
3.5.Черговий по класу:
- знаходиться в класі під час перерви та забезпечує порядок у класі, провітрює приміщення;
- допомагає вчителю підготувати клас до наступного уроку;
- стежить і підтримує відповідні санітарні умови.
3.6.Учні, знаходячись в їдальні:
- підкоряються вимогам вчителя і працівників їдальні;
- дотримуються черги при купівлі їжі;
- проявляють увагу й обережність при отриманні і вживанні гарячих і рідких страв;
- вживають їжу й напої, придбані в їдальні чи принесені з собою, тільки в їдальні;
-прибирають за собою столові прибори і посуд після вживання їжі.

4. КІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

4.1.Учні не мають права пропускати заняття без поважних причин.
4.2.Учні не мають права під час знаходження на території школи та при проведенні шкільних заходів скоювати дії, небезпечні для власного життя і здоров’я та оточуючих.
4.3.Учні не мають права знаходитися в приміщенні школи після закінчення учбових занять або позакласних заходів без дозволу працівників школи.

СІМ ЗАКОНІВ ПАМ'ЯТІ

Розумові здібності і пам'ять ростуть,
як мускули при тренуванні.
Академік В. Л. Обручев

1. Думайте. Г. Ліхтснберг казав, що люди мало запам'ятовують із прочитаного тому, що дуже мало думають самі. Тому намагай­тесь знайти сенс. Не треба затискати руками вуха, впиватися очи­ма у текст та повторювати про себе рядок за рядком. Ці титанічні зу­силля не врахуються, тому що важливий не процес, а результат. Ос­танній буде набагато краще, якщо ви намагатиметесь знайти в тексті головну думку, виділити її аргументацію, відмітити перехід до на­ступної — тобто попрацюєте у книзі олівцем, зробите конспект.

2. Цікавтеся. Якщо мова йде не про дозвільне читання, для того щоб скоротати час у дорозі, значить, прочитане вам для чогось по­трібне. Не забувайте про цю мету, адже ваші старання — заради неї. Оцініть, що дасть вам отримана інформація. Якщо користь дійсно очікується, то читати стане цікавіше. Якщо ж ні, то поміркуйте над словами англійського філософа Б. Стюарда: «Не читай нічого, що не бажаєш запам'ятати, та не запам'ятовуй нічого, що не будеш за­стосовувати».Інакше кажучи: щоб їжа була в користь, їси з апетитом. Ця гас­трономічна аналогія приводить до наступного закону.

3. Їжте слона частинами. Завтра іспити, але ви налаштовані рі­шуче, тому що попереду цілий день та ще ніч. Ми визнаємо ваші здібності та готові припустити, що до ранку ви подолаєте підруч­ник та навіть будете пам'ятати його зміст до обіду — рівно стіль­ки, щоб встигнути відповісти на декілька запитань екзаменатора. Але майте на увазі, що до книги рекордів Гіпесса та міцних знань ведуть різні шляхи. Тому матеріал краще вчити частинами, з перервами та не поспішаючи.Р. S. По декілька слів у день — та за рік можна вивчити іншо­мовний словник.

4. Будьте готові. Всі знають, як не хочеться змінювати плани, якщо налаштований на інше. Певного настрою на роботу потребує й книга. Адже все нове легше укладається на вже готові полички, міц­ніше тримається завдяки зв'язкам з попередньою інформацією.

5. Не стоптуйте сліди.Давно помічено, що найкращий засіб за­бути тільки-но вивчене — спробувати тут же запам'ятати дещо схоже. Тепер ви це знаєте, тому не вчіть фізику після математики, історію — після літератури.

6. Озирніться навколо. Якщо уявити собі обстановку, в якій від­бувалася подія, ви зможете пригадати і її.

7. Вчіть від «А» до «Я». Вся інформація повинна сприйматись) як єдине ціле. Вчіть все одразу, а не частинами. Для цього почніть пригадувати спочатку.

УСПІХІВ ВАМ!

Кiлькiсть переглядiв: 1516

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.