ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО КОНСИЛІУМУ

13 листопада о 14.30 відбудеться психолого-педагогічний консиліум з питання адаптації учнів 5-их класів до умов середньої школи. Запрошуємо батьків п'ятикласників.

ПЛАН ЗАСІДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО КОНСИЛІУМУ

1. Практичний психолог оголошує тему семінару, представляє присутніх: директор школи, ЗНВР, батьки, які кожен отримав номерок , який є позначенням їхньої дитини, класоводи , що навчали у молодшій ланці, класні керівники 5-их класів, соціальний педагог, практичний психолог, вчителі-предметники.

2. Слово надається директору І.Ф.Дмитренко

3. Доповідь класовода початкових класів Божок Т.В. «Якими вони були»

4. Характеристика класного колективу 5-А класу класним керівникам Яценко С.М.

5. Рівень навчальних досягнень учнів 5-А класу в порівнянні з 4 –им класом (доповідає ЗНВР Макаренко Г.М.)

6. Проходження адаптаційних процесів в 5-А класі:

1) процес міжособистісної взаємоадаптації між окремими членами класного колективу, між колективом і кожним учнем (доповідає соціальний педагог Островська Л.Б.)

2) процес реадаптації раніше сформованих і пернеадаптації актуалізованих міжособистісних контактів учнів зі змінених, основних обставин навчання ( оцінки батьків та класного керівника);

3) внутрішні процеси самопристосування учнів у змінених умовах життя ( доповідає практичний психолог Глушак Д.С.):

7. Доповідь класовода початкових класів Ятченко Л.М. «Якими вони були»

8. Характеристика класного колективу 5-Б класу класним керівникам Соцькою Т.І.

9. Рівень навчальних досягнень учнів 5-Б класу в порівнянні з 4 –им класом (доповідає ЗНВР Макаренко Г.М.).

10. Проходження адаптаційних процесів в 5-Б класі:

4) процес міжособистісної взаємоадаптації між окремими членами класного колективу, між колективом і кожним учнем (доповідає соціальний педагог Островська Л.Б.)

5) процес реадаптації раніше сформованих і пернеадаптації актуалізованих міжособистісних контактів учнів зі змінених, основних обставин навчання ( оцінки батьків та класного керівника);

6) внутрішні процеси самопристосування учнів у змінених умовах життя ( доповідає практичний психолог Глушак Д.С.)

11. Завершальне слово директора.

Кiлькiсть переглядiв: 227

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.