Тренінгове заняття «Копінг-стратегії у роботі фахівців шкільних психологічних служб»

Найважливішими характеристиками праці працівників шкільних
психологічних служб є напруженість, підвищена відповідальність, наявність
широкого кола обов’язків, що зумовлює її стресогенність. Результатами
тривалих стресових станів може стати формування синдрому емоційного
вигорання. Специфіка професії фахівців психологічних служб вимагає
ефективного використання механізмів адаптації та саморегуляції у складних
життєвих та педагогічних ситуаціях, тобто копінг-поведінки.
Тому 08 лютого 2019 року було проведено тренінгове заняття «Копінг-
стратегії у роботі фахівців шкільних психологічних служб»,яке проводила
практичний психолог Родюк Т.М. Заняття було спрямоване на самопізнання
фахівців шкільних психологічних служб та професійного саморозуміння,
виявлення психологічних можливостей (ресурсів), розвиток професійних та
особистіних якостей (рефлексії та емпатії) та прийомів саморегулювання.
Основною ціллю заходу було формування ефективної копінг-поведінки та
розвиток особистісно-професійних характеристик соціальних педагогів та
психологів.
Коментарi